Subject: FW: 8-121-024512-1_09_01_2025_Valjaminev_kiri.asice
From: "Lola Vall" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 09:08:31 +0200

Tere

Saatsin teie kirja edasi Maa- ja Ruumiametile

Maa- ja Ruumiamet

*	Mustamäe tee 51, 10621 Tallinn
*	665 0600 <https://maaruum.ee/>
*	[email-masked] <https://maaruum.ee/>

Lugupidamisega

Lola Vall
asjaajaja
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5308 6402

Jüri 18 / Võru 65608 /  <http://www.pta.agri.ee/> www.pta.agri.ee

From: Lola Vall
Sent: reede, 10. jaanuar 2025 09:01
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: 8-121-024512-1_09_01_2025_Valjaminev_kiri.asice

Tere

Edastan DHX –i kaudu Põllumajandus- ja Toiduametile saabunud kirja

Lugupidamisega

Lola Vall
asjaajaja
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5308 6402

Jüri 18 / Võru 65608 /  <http://www.pta.agri.ee/> www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.